måndag 7 september 2020

HIPSTERKORT - COLORADO CRAFT COMPANY

Hej!

Idag visar jag ett kort som jag gjort på beställning. Kortet skulle vara åt en kille som är djurgårdare. Vad passade då inte bättre än att äntligen testa mitt nya stämpelset Hipster deer från Colorado craft Company.


Motivet är stämplat med Distress inkBlack soot och färglagt med copics. Glasögonen är stämpalde för sig och dem stämplade jag med Fired brick och klippte ut för hand samt fäste med 3-d kuddar.


Jag ritade även en liten DIF logga som jag klippte ut och limmade fast på västen. Stansade ut namnet och åren med en gammal stansmall som jag hade liggandes, tyvärr mins jag inte vart ifrån den kommer med Sari´s stamping studio har många fantastiska teckensnitt att välja på.


Kortet är i mitt favoritformat 20x20 cm.

Trevlig pysselhöst, kram Sofie









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar