torsdag 3 september 2020

ETT KORT MED STÄMPLAR OCH SCHABLONER FRÅN AALL & CREATE

Här är ett färgglatt kort med en röd schablonbakgrund och lite texturpasta-plustecken. Jag har färglagt figurena med akvarellfärgpenslar från Zig - Clean color real brush. De är lätta att jobba med, antingen ett lager i taget, eller om man vill blanda fler färger :). 


Jag har använt mig av två söta karaktärer från Janet Klein; #356 Flower market (girl) och #355 Eat, play, love (boy). 


Jag har jobbat in en röd orange stämpeldynefärg genom en schablon, #55 Crazy Paving, av Autour de Mwa
Jag har använt mig av en härlig infärgningsborste från Nellie Snellen för att göra en snygg och slät infärgning. 
Jag har lagt på ett snöre lite slarvigt, för att skapa intresse till bakgrunden. 


Plustecknen hittar du i en annan schablon, #97 Starry night, av Janet Klein. Jag har använt mig an en texturpasta med skimmer. Det kan ha varit Snowflake paste av Finnabair / Prima. Här är en länk till ännu fler pastor - med eller utan glitter. 


Jag har även stämplat några siffror på sidan. Du hittar siffrorna i denna stämpel: #350 Splattered numbers av Tracy Evans
Jag har även dekorerat figurerna med lite genomskinligt glitterlim från Stickles

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar