fredag 11 september 2020

HÖSTSVAMPAR - STUDIO LIGHT

Hej!

För ett tag sedan såg jag några kort som inspirerade mig mycket. Korten som jag blev inspirerad av hade använt sig av dies som tyvärr inte verkar finnas i Sverige eller Europa så då är det bara att gå igenom vad man har och skapa av det. Korten som jag inspirerats av var i alla möjliga pastellfärger. Flugsvampar är ju så otroligt vackra och ståtliga där de står ute i skogen men man behöver ju verkligen inte bara göra dem röda. 


Stämpeln kommer från Studio light och heter Wonderful autumn. För att få ett lite softare resultat valde jag att stämpla motivet med Distress inkHickory smoke. Motivet är färglagt med copics. 


Kram stansmallen är en riktig favorit som har hängt med ett bra tag nu, den kommer från Rox stamps och finns här.Har ritat dit lite vitt med en White signo uni-ball penna. Bakgrundsstansmallarna är också en sån där favorit som hängt med länge och som jag inte tror att jag någonsin kommer att tröttna på, de kommer från Craft emotions och heter Open scalloped squares.

Det här kortet är litet för att komma från mig men är 15x15 cm så så litet är det ju egentligen inte.

Kram Sofie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar