onsdag 23 oktober 2019

ART JOURNAL-SIDA MED STÄMPLAR FRÅN KATZELKRAFT

Här är en rätt så enkel art journal-sida (en av många, härliga dyalog-böcker) med tokroliga stämplar från KatzelKraft.

Bakgrunden kom fram när jag gjorde rent geléplattan i omgångar. Jag har använt mig av akrylfärger från Dina Wakley.


Jag blev tokförtjust i den här humlan eller vad det nu kan tänkas vara. Det finns mycket humor i motivet, tycker jag :). Du hittar den, och andra figurer i stämpelsetet "Australian animals (ktz225)"

Du ser en schablon med schackrutemönster och en annan med text bakom insekten. Båda kommer från Carabelle Studio (Damier grunge och Manuscript).

Det svarta citatet finns med i Timpans citathäfte (Small talk - snarky stickers). (I wish more people were fluent in silence).


Och kolla in den där tokroliga gruppen av människor. Väldigt lika... Även om de är olika långa... Humanoids (ktz223) - även den från KatzelKraft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar