lördag 19 oktober 2019

STORA KORT MED EN STOR CUPCAKE-STÄMPEL FRÅN COLORADO CRAFT COMPANY

Äntligen är de här!
Som jag har längtat efter Colorado craft Companys stämplar. De är stora och helt otroligt fina. Jag har gjort två kort i storleken 20x20 cm med samma stämpel. Det första kortet är stämplat med no line och då har jag använt distress ink antiqe linen.

 På det här kortet har jag använt distress ink black soot



Det känns nästan som två olika stämplar när man använder sig av olika dynor. Båda motiven är färglagda med copics.




Du har väl inte missat att det finns otroligt fina glitterpapper i shopen nu? Det blir så stor effekt av en liten kant. Jag skär nästan alltid min "matta" en halv cm större än motivet.


Två väldigt lika kort men samtidigt så olika!



Grattis stämpeln kommer från Gummiapan och den hittar du här.



Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar