fredag 17 april 2020

LAGER PÅ LAGER MED GELÉPLATTA, AKRYLFÄRGER, OCH SCHABLONER FRÅN AALL & CREATE

I den här handledningsvideon, (som du ser längst ned) testar jag mina gränser. Jag har en utgångspunkt i ett fantastiskt alster från en av inspiratörerna hos Darkroom Door, men som jag brukar, hamnar jag någon helt annanstans när allt är klart :).
Darkroom Doors stämplar och schabloner kommer att vara ett välkommet tillskott till webbshopen, längre fram :). 


Jag har använt mig av en stor, tjock geléplatta, akrylfärger från både Dina WakleyDylusions och Tim Holtz distressfärger. Jag har kompletterat med stämplar och schabloner från Aall & Create. Därtill har jag lekt med posca paint pens

Jag drog in grön distress crayon längs kanterna på de vita papperen, så att de inte skulle sticka ut för mycket. 

Här är de produkter jag har använt från AALL & CREATE:
Schabloner: 
#10 #circles and splashes"
#59 weathered tiles
#25 magic
#35 splashes
#48 tribal tiles
#64 connected colony
#87 totally dotty


 


 

 



Stämpel: 
#267 Nature elements



Här är handledningsvideon:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar