söndag 12 april 2020

VARGPORTRÄTT MED WHIMSY STAMPS

Hej!

För idag fyller bästa sambon hela 50 år och eftersom han gillar vargar har jag hållit på den här stämpeln. Jag gillar den så mycket att jag till och med har lyckats göra ett dubbelköp av den. Stämpeln är från Whimsy stamps och de har så otroligt mycket olika stämplar som är så svåra att motstå.



Stämpeln är färglagd med Zig clean colours samt en vit penna. Grattis stansmallen kommer från Gummiapan. Jag har stansat ut den två gånger, en i vitt och en i blått för att sedan llimma dem lite typ snett så att man ser lite av det vita.


Bokstäverna hittade jag i en låda med gamla saker men det går alldeles utmärkt att stansa ut egna i mossgummi. Tänk på att sätta dubbelhäftande tape på mossgummit innan du stansar ut. Jag tycker att det kan vara svårt att få mossgummi att fästa med lim och en del taper. Den som har fungerat för mig är Biltemas.

Glad påsk och ta hand om er.

Kram Sofie

Glad påsk och ta hand om er!

Kram Sofie








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar