fredag 30 augusti 2019

SKÅL! - KORT MED DRYCKESTEMA MED VIN I FOKUS

Min tur att blogga igen och idag vill jag visa er ett kort till en av mina bästa tjejkompisar. Till det här kortet har jag inte använt mig av några färdiga mönsterpapper utan jag har stämplat mina egna. Kortet är i storlek A5.


Vinflaskorna kommer från picket fence studios och jag stämplade och färglade dem i färger som jag gillar. Gillar ju skarpt olivgrönt så det är en vanligt återkommande färg på mina kort. Sedan tyckte jag att textstämpeln från gummiapan passar så otroligt bra med vinflaskorna. Eller för att vara helt ärlig, jag tycker att alla 3 stämplar på det här kortet passar så bra ihop, fast att de kommer från tre olika tillverkare.


Visst är den bara för härlig! Den här stämpeln kommer från Stamping Bella. Jag har färglagt både motivet och bakgrunden med copics.



Skål och trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar