fredag 1 april 2022

OVÄNTAD VÄNSKAP MED AALL & CREATE!

 Hej!

Idag bjuder jag på en oväntad vänskap med nya stämplar från Aall & Create och Bipasha Bk. jag började med att stämpla upp fågeln och kossan samt de vackra blommorna. Jag valde att färglägga med Distress Inks. Rödbruna för kossan och gröna för papegojan. Dessa färgkombinationer kommer igen i blommorna och bakgrunden också.


Bakgrunden är inksmooshed (då man "smooshar" sitt papper i färg) med Distress Oxide Inks i samma gröna nyanser som fågeln och blommorna. Sedan använde jag en embossing dauber och en stencil för att heatembossa hjärtan i bakgrunden. Jag enbossade med nya, härliga Distress Glaze i Twisted Citron. En grön nyans du hittar i bakgrund, blommor och papegoja också. Ramen är gjord med en embossingfolder från Tim Holtz och Sizzix vid namn "Lumber". Jag embossade paneler av oblekt papper och använde Distress Inks för att få fram strukturen.


Hoppas detta kan skapa lite inspiration och vårkänslor!
Produkter:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar