fredag 8 april 2022

VÅRBLOMMOR - GUMMIAPAN OCH AALL & CREATE

 Hej!

Idag visar jag två kort som jag gjort med samma skiss men med två olika stämplar och färgläggningstekniker. Mitt första kort är stämplat och maskat med en ensam liten liljekonvalj från Gummiapan.


Motivet är färglagt med copics.


Kortets text kommer även den från Gummiapan och det jag gillar bäst med den är att den är sådär perfekt i storleken. Den syns men tar inte fokus från motivet. Texten är fäst med 3-d kuddar.

Mitt andra kort utgår från precis samma skiss men är ett stående kort. Här är texten stämplad direkt på motivet.


Till det här kortet har jag använt stämplar från setet elegant spring florals från AALL & CREATE. Den här gången valde jag att färglägga motivet med clean color real brush från Zig.


Det är lite svårt att fånga på bild men snödroppen har fått ett tunt skimmer med Wink of stella, clear sparkle.


Stansmallarna som jag använt till korten kommer från CreaLies och heter rectangle slimline B die set 182.

Kram Sofie

VARUFÖRTECKNING:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar