söndag 10 april 2022

SNÖDROPPAR - STUDIO LIGHT

Hej igen!

Fortsätter min inslagna väg på vårblommor och idag har jag gjort ett kort med snödroppar i mitt favoritformat 20x20 cm.


Håll med om att den här stämpeln är helt magisk! Stämpeln kommer från ett set som heter Snowdrops clear stamp set från Studio light.


Jag började med att färglägga motivet med copics och fokuserade inte på några detaljer. 



Detaljerna valde jag att lägga dit med färgade blyertspennor. Fördelen med det är att det är enkelt att göra små detaljer och att det går fortare än att göra hela färgläggningen med alkoholbaserade pennor.



Alla papper och text kommer från ett underbart set med mönsterpapper och ett annat matchande set med enfärgade papper från Simple stories och de heter Vintage Weathered Garden collection.


Kram Sofie


VARUFÖRTECKNING:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar