fredag 10 december 2021

ALLT ÄR MÖJLIGT-SLIMLINEKORT MED PRODUKTER FRÅN AALL & CREATE

Här är ett slimlinekort (avlångt kort), med ett enkelt budskap om att allt är möjligt (Anything is possible). Produkterna kommer från AALL & Create


Jag har jobbat in restfärgen som fanns på en schablon (kryss-schablon #142 Lotza crossez) och rosa färg genom en streck-schablon från AALL & Create
Jag har även använt en del av blomstämpeln som finns i stämpelset #200 Hope. Jag duttade på lite rosa (magenta) akrylfärg från Dina Wakley, och de var fina och toppiga innan jag stoppade ned dem i resväskan efter scrapträffen :). Det kunde ha gått :). 

Jag splattade ut lite utspädd svart akrylfärg och stämplade texten på vitt papper och mattade det med svart papper. Jag mattade även den vita panelen med svart papper, för att ge det kontrast och en ram. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar