tisdag 12 juli 2022

GLASS Ö - STUDIO LIGHT



 Hej!

Varje gång jag gör ett inlägg här känns det som att jag skriver att jag har blivit kär eller att en stämpel bara är helt underbar... Och ja idag är inget undantag, alltså ni har väl inte missat att kolla in Studio Lights stämplar illustrerade av Laurens Van Gurp, helt otroliga! Till dagens kort har jag använt en stämpel från setet Icecream island.


Hur härlig som helst och lätt att färglägga. 


Blommorna är utstansade med stansmallar från Gummiapan och det är deras nya blommor och blad som heter Stor blomma, Liten blomma och bladen old leaves. Det som jag föll för den här gången med de här stansmallarna är att blomman har en helt slät underdel och dels den detaljerade överdelen. Det gör att man kan kombinera dessa på olika sätt och få helt olika blommor beroende på vad man vill ha för resultat. Mittendelen har fått lite Stickles på sig för att kortet ska få det där extra blinget.


Stansade även ut små måsar från Gummiapan samt sommar med mitt nya alfabet Denver. Har inte bestämt ännu vem som ska få kortet så tänker att jag antagligen kommer att komplettera sommar med kram eller gratulationer eller något helt annat och antagligen kommer jag att stämpla det i svart över eller under sommar. Kortet är i mitt favoritformat 20 x20 cm 

kram Sofie


VARUFÖRTECKNING:
Stämplar: Icecream island från Studio Light
Stansmallar: Stor blomma från Gummiapan
Stansmallar: Liten blomma från Gummiapan
Stansmallar: Old Leaves från Gummiapan
Stansmallar: Måsar från Gummiapan
Stansmallar: Denver från Gummiapan
Glitter: Stickles från Ranger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar