fredag 22 juli 2022

UNDERBARASTE UGGLORNA MED AALL & CREATE

 Hej på er!

Hoppas ni har härliga dagar i solen och pyssliga kvällar! Om man, som jag, älskar ugglor finns ett underbart set från Aall & Create, designat av Janet Klein! Jag valde att göra ett artjournal projekt, av de hoande fåglarna, men de passar så bra på ett kort eller ett bokmärke också!       Alla stämplar och stenciler finns hos Sari´s Stamping Studio. Där finns även Zig Clean Color Real Brush Markers som jag använde för att färglägga.

Skulle du vilja ha en mer ingående beskrivning av projektet är du varmt välkommen till min Youtubekanal!




Jag använde:

Have A Hoot #658 av Janet Klein

Breathe In Breathe Out #575 av Janet Klein

On Cloud Nine #577 av Janet Klein

Title #137 (Stencil)

Lotza Starz #126 (Stencil)

Distress Spray Stain

Zig Clean Color Real Brush Markers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar