tisdag 13 december 2022

JOURNALANTECKNING MED AFFIRMATION, MED HÄNGLAR & WINGS

Ibland är det bra att påminna sig själv om att man kan mer än man tror sig kunna, just i stunden. 
Hänglar & Wings har många fina stämpelset och i några finns det affirmationer om jag eller dig. 

Jag hade ett papper med lite gröna kvadrater (schablon nr 23)  som jag hade jobbat in med infärgningsborste genom en schablon från Gummiapan. Jag stämplade sedan tjejen med svart stämpeldyna och klippte ut figuren för hand. Det finns ett set med stämplar som lämpar sig för t ex art journaling eller affirmationsalster vid namn Människor #2 från Hänglar & Wings



Jag började med att smoosh-färga ett vitt papper med blå stämpeldynefärg (distress oxide ink) och vatten. 
Jag lät det torka och jobbade sedan in några blå stjärnor genom en schablon från Hänglar & Wings. Jag använde en infärgningsborste från Studio Light
Jag stämplade därefter några mörkare blå kryss med ett stämpelset från Hänglar & Wings (Småmönstrat (med flera olika bra att ha-mönster-stämplar). 

Jag hittade också några prickstämplar i ett av stämpelseten från Hänglar & Wings (Grafiska granar) som jag stämplade med röd stämpeldynefärg. 

Texten "Allt jag behöver för att uppnå mina mål finns inom mig!", finns i stämpelset: Affirmationer JAG från Hänglar & Wings. Även den stämplade jag med röd stämpeldynefärg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar