måndag 12 december 2022

SNÖGUBBEKORT MED AALL & CREATE M FL

Här är ett relativt enkelt kort som jag gjorde till en utmaning på Alingsåsscrappen

Jag hade en bit restpapper med blå stänk som jag jobbade in gröna kvadrater (nummer 23) genom en schablon från Gummiapan på. Jag använde mig av Twisted Citron distress oxide ink (Tim Holtz) och en infärgningsborste från Studio Light

Den söta snögubben finns i ett set med en snögumma och en snöhund från AALL & Create. Stämpelsetet heter Let it snow #580. Jag färglade figuren med akvarellpennor från Zig, så kallade Clean color real brush

Jag stämplade dit lite textur med texten från ATC-setet från Hänglar & Wings. Och sen kunde jag inte låta bli att använda några av de snorkiga texterna från Snorkigt juletid från Hänglar & Wings, både på framsidan och på insidan: "Kan du utveckla det där med "snäll"? och ...



Du är som en polkagris! Söt och skruvad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar